Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Love Is Simple

The Untold Story

The Untold Story

Thursday, July 30, 2015

teruskan kehidupan

assalamualaikum semua . okay today nak confess pasal something . setiap orang mesti ada kisah yang sesedih . then kaitkan kisah korang. aku selalu. tapi lagu tu yang datang sendiri. huhu. beb? aku selalu putus cinta. yang sedihnya aku taktahulah bala apa sampai apa yang aku impi tak pernah jadi. mungkin silap aku. yelerr kita manusia mana pernah tahu apa salah kita. tup tup pakwe ada orang lain. jilake perangai cemtu. 

okay first. aku tak reti nk cinta mati kat orang. menangis macam orang gila then nak bunuh diri toreh-toreh tangan. gila vavi. huih. aku tak seteruk tu dalam cinta. ehh lari jauh dari topik plak. huhu emsoryy. 

hoccay. korang mesti selalu dengar lagu yang bertepek-tepek kene kat muka sendiri kan? macam aku bila aku putus cinta dan-dan lah lagu semua . huwaa sape tak menangih woi. tapi aku takde lah menangih gila nak mampos guling-guling. entah lah bila dah boleh move forward, tetiba ada satu lagu contohnya lagu pasal kenangan-kenangan. aduhh syahdu rasa hati ni. 

memang time tu rasa nak cari ex pakwe aku balik. merayu-rayu balik kat dia. tapi bila pikir-pikir balik untuk apa aku menangis untuk sesuatu yang memang dah tak berguna untuk aku tangiskan ? wake up babe. sampai bila nak harap cinta yang memang tak penah kesampaian? bangun dan fikir. kau hidup untuk diri kau. nak fefeeling ngan lagu tu boleh. tapi jangan over sampai ko selongkar balik tong sampah mak ko semata-mata cinta bodoh yang dah robekkan hati kau. cinta ni syok. putus cinta pun kadang-kadang syok. yelah bila lagi kita boleh menangis dan menyesal atas keputusan yang kita dah buat dalam hidup kita. ko terima dia bermakna ko kena sedia hilang dia. 

tak kan wujud cinta seagung cinta dekat tuhan dengan cinta dekat mak bapak. aku tak pandai madah-madah. menulis ni bukan kerja. menulis ni jiwa k. jiwa dengan hidup berpisah tiada. bila pasangan engko bagi bluetick je dekat whatsapp . maknanya apa? berambuslah cepat. aku taktahu nak express macam mana lagi. aku tak dendam dengan lelaki cuma aku lebih berhati-hati dengan lelaki. 

memang sakit nak lupakan kenangan . semua yang pernah kau dengan dia cipta. berakhir macam tu je. lagi-lagi pasangan yang bercinta bertahun. mana-mana tempat ko pergi ada je kenangan ko dengan dia. bangun. moving on. move forward. biar je dia curang. ko bukan bini/laki dia. sebab karma akan memainkan peranan dia. kau sabar je.  aku sabar. aku biar semua berakhir, (tipu kalau kata tak kecewa) . 

hati aku hancur. lumat. bila orang yang aku sayang percaya aku curang dengan dia. percaya cakap kawan-kawan. aku redha. mungkin jodoh aku dengan dia tak panjang. yang aku tak redha kenapa dia blas dendam. sakit nya hati aku tuhan je yang tahu. sebab dia balas kat aku benda yang aku sendiri tak pernah buat. astaghfirullah. istighfar diyana atirah. 

hmm. tu je aku mampu buat. bila sekali sekala rindu tu datang, aku cuba sibukkan diri dengan benda lain. nak carik pakwe memang taklah weh. walaupun ada aku cuba berkawan, tpi dia anggap aku KAWAN je. so aku kena sedar diri tu. mana ada orang nak bercinta dengan student yang gemuk dan hodoh macam aku . jadi aku positifkan diri. bangkit kerana tuhan dan mak bapak aku. aku kena berjaya. korang jangan ingat dunia dah kiamat bila takde cinta. wrong k. ok goodluck untuk move forward!!


0 ulasan:

i'll tell you the story of my life

i'll tell you the story of my life
FIGHT FOR YOUR LIFE YANA
 
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.